"אס קי הנדסה ופרויקטים" זכתה בתואר החברה הטובה ביותר בעצרת אירופה לעסקים

 

 

החברה הישראלית "אס קי הנדסה ופרויקטים" (SK Engineering and Projects Ltd)

פרסום

זכתה בתואר החברה הטובה ביותר בעצרת אירופה לעסקים

 

בחודש דצמבר הקרוב תתקיים עצרת אירופה לעסקים(Europe Business (Assemblyבאוקספורד, בו תזכה החברההישראלית "אס קי הנדסה ופרויקטים"של המהנדס סמיר חורי, חבר התאחדות התעשיינים,בפרס "החברה הטובה ביותר" (Best Enterprise).

 

העצרת הינה תאגיד עצמאי של שיתוף פעולה כלכלי, חברתית והומניטארית, שנוסד באוקספורד, בריטניה בשנת 2000. מטרתה להיות פלטפורמה אינטראקטיבית להתאמת תוכניות כלכליות אירופאיות וממנה נובעות ההנחיות של תוכניות האיחוד האירופי ל"שכנות טובה" ול"שותפות מזרח".

 

המשימה העיקרית של המוסדות והנציגויות בעצרתהיא ליצור תדמית חיובית של האזורים, החברויות והאישים בקהילה העסקית באירופה, להביא לקידום תקשורת ושיתופי פעולה בין מדינות וליצור רב תרבותיות וחדשנות ברחבי העולם. בכנס ישתתפו מדענים, יזמים, אנשי עסקים וחינוך, פוליטיקאים וחברי הפרלמנט הבריטי. כמו כן, צפויה בכנס נוכחות תקשורתית בינלאומית שלאתרי אינטרנט, ערוצי מדיה שונים וכמו כן, והמגזין Leaders Times magazine.

 

חברי הועדה בעצרת אירופה לעסקים בחנו את הישגי הפעילות העסקית של "אס קי הנדסה ופרויקטים" וזיהו כי החברה הינה מנהיגה תעשייתית, בעלת מעמד חזק ורצון להתרחב ולהשקיע בשוק הבינלאומי והמקומי. נוסף על כך, מצאה הועדה כי החברה מספקת השקעה ברווחת עובדיה תוך פיתוח שיטות ניהול חדשניות, מובילה במנהיגות בכניסה לטכנולוגיה העולמית ומספקת שירותים וסחורות ברמה הגבוהה ביותר.

 

מלבד זכייתה של החברה, יזכה בכנס המנהל הכללי של "קבוצת אס קי" ("אס קי הנדסה ופרויקטים" ו"אס קי אנרגיה"), סמיר חורי, במדליית מנהל השנה.

חורי, מהנדס במקצועו, הינו גם דירקטור ושותף בכיר, יחד עם ד"ר ברנע, משה לסרי, ומשפחת פורת בחברת "סיגמא אפסילון הנדסת כוח בע"מ" המחזיקה ב- 18% מתחנת הכוח דליה אנרגיות, ו 28% מחברת אלון מרכזי אנרגיה. בנוסף, הוא מכהן כדירקטור בכיר בחברות ישראליות כמו חירם אפסלון,S.E. Int, ו GSA-EPC Projects.

 

פרסום

זהו אינו הפרס הראשון בו זוכה החברה של חורי; בחודש אפריל האחרון זכתה החברה בפרס הקשת הבינלאומית של אירופה לאיכות וטכנולוגיה (International Arch of Europe) בכנס כיווני יוזמות עסקיות (Business Initiative Directions) שהתקיים בפרנקפורט, מבין 53 מדינות שהשתתפו בכנס.

 

הפרס בה זכתה החברה, נבע מכך שהחברה יזמה בחמש השנים האחרונות מספר צעדים כמנהיגה בחדשנות לא רק בסקטור שלה, אלא באופן מקיף בישראל. בנוסף, החברה עמדהבקריטריונים של QC100 TQM Model המחזקים את רמת הסיפוק של הלקוח ומביאים ליעילות בעלות של כל מחלקות התפעול. גם לפרס זה הייתה חשיפה תקשורתית עולמיתבאמצעות אתר הכנס ובמגזין החברה.

 

סמיר חורי, מנכ"ל "קבוצת אס קי": "אנו שמחים לקבל את פרסי ההוקרה אשר משקפים את הצלחת קבוצתנו בביצוע פרויקטים בארץ ובעולם. אנו מאמינים כי מגמת ההצלחה תימשך, אודות לפעילות מחקר ופיתוח אשר מציבים אותנו בחוד החנית של התעשייה בתחום פיתוח מתקני התפלת מי ים, בהשקעות בתחנות כוח וקוגניציה ובהסבת מפעלים לשימוש בגז טבעי כמקור כוח".

 

 

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
חברת החשמל זכתה זו השנה האחת עשרה ברציפות בדירוג השיא:
מפיצה אור- חברת גולדן לייט, שחקנית מובילה בתחום התאורה כולל תאורת חירום,
מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום