חברת Lightapp תקיים את כנס הלקוחות השנתי שלה ביום חמישי, ה- 4 לפברואר, במלון דניאל בהרצליה. כנס "מחוברים" יעסוק במפגש בין דאטה לתעשייה וידגים כיצד מידע הופך למצוינות תפעולית. עוד בכנס, תשיק החברה את "פרויקט מראה קליפורניה-ישראל" ותזמין מפעלים ישראלים להצטרף לפרויקט וליהנות מחיסכון דרמטי בצריכת האנרגיה.
אלחי פרקש, מנכ"ל Lightapp יספר על המחקר הגדול והמעמיק, שנעשה אי פעם בעולם – Engage California – ובוחן את הקורלציה בין מערכות מידע להפחתת צריכת האנרגיה בתעשייה. מחקר בו לוקחת חלק Lightapp תוך שיתוף פעולה עם האוניברסיטאות MIT, ברקלי ושיקגו, לאחר שזכתה ב- 5 מ' דולר מרשות האנרגיה בקליפורניה.
ירון בן נון, מנהל החדשנות ב- Lightapp יחשוף את "פרויקט מראה קליפורניה-ישראל" ואת מערכת המידע המתקדמת של Lightapp, העומדת בבסיס המחקר בקליפורניה, ותוטמע בשנה הקרובה, ביותר מ- 100 מפעלים בקליפורניה. בן נון יזמין מפעלים ישראלים להצטרף לפרויקט.
משתתפי הכנס אף יוכלו לשמוע מצוות ההנדסה וההנהלה של מחלבת תנובה כיצד השיגו, באמצעות המערכת של Lightapp, חיסכון של 40% בקירוב, מצרכן האנרגיה הגדול במחלבה. עוד ישתתפו בכנס זהר ימי, דירקטור, מוביל קבוצת הייעוץ התפעולי ב- Deloitte אשר ידבר על קפיצת מדרגה בניהול אנרגיה כחלק מתפיסה ניהולית מתקדמת בחברות יצרניות, ובוב פלצ'ט (Bob Pelchat), מבכירי המהנדסים בחברת Pratt Paper Industries, יצרנית הנייר הממוחזר הגדולה בעולם, על תהליכי חיסכון באנרגיה בתעשייה שלא השתנתה ב-100 השנים האחרונות.
את הכנס יחתום פרופ' ירון זליכה, ראש ביה״ס לראיית חשבון וניהול כספים, הקריה האקדמית אונו אשר ידבר על ההזדמנות האחרונה של התעשייה הישראלית ועל אמצעים שיסייעו לה לשרוד ולשגשג בשוק תחרותי.
פרסום
לכנס צפויים להגיע מנהלים מכל ענפי התעשייה בישראל. להתרשמות נוספת מן הכנס ולהרשמה הקליקו כאן. לאתר החברה:www.lightapp.com