פורטל חשמלנט -האתר הוותיק והמוביל למהנדסי החשמל יועצים מתכננים ומקבלי החלטות.

פורטל חשמל נט  הוקם  בשנת 2005 במטרה לייצר פלטפורמה אינטרנטית ייחודית עבור מערך העוסקים בתעשיית החשמל והתאורה בישראל .הפורטל משלב מידע חדשותי,  המובא בצורה דינאמית וחדשנית, תוך יצירת אינטראקציה מיידית ואסתטית עם הקורא.

ליבת הפורטל היא חשיפת הפעילות הענפה  והבאת מחקרים יחודיים ברחבי הארץ והעולם.

התכנים בהם עוסק הפורטל משיקים לכל תחום וענף בתעשיית החשמל והתאורה, התייעלות אנרגטית ,  ועוד   ומהווים כר נרחב להפצת רעיונות, טכנולוגיות חדשות, ופרקטיקות מוצלחות. כמו כן  הפורטל עוסק בראש ובראשונה בתוכן עדכני ומקצועי לגולשים.

פרסום

פורטל חשמל נט  מהווה מקור אינפורמציה  מרכזי ואיכותי. עבור מנהלי פרוייקטים בעיריות ומועצות מקומיות,  מהנדסי חשמל, חשמלאים, מתכננים יועצים,  קבלני  חשמל, מתכנני חשמל מנהלי רכש, קניינים, יועצי תאורה ,אדריכלים,  מ, יועצי מיזוג אוויר , מחלקות החשמל בעיריות, מועצות מקומיות סטודנטים ולכל העוסקים בענף החשמל והמאור.

למה כדאי לפרסם בפורטל חשמלנט ?

פורטל החשמל ביסס את עצמו כמקור אמין ומקיף של מידע, משאבים וחיבורים בתעשיית החשמל. עם טווח ההגעה נרחב לקהל היעד והקהל המסור שלו, הוא משמש פלטפורמה עוצמתית לקידום העסק שלך ולחזק את נוכחות המותג שלך במגזר תעשיית  החשמל. הרשו לי להדגיש את הכדאיות והחשיבות של מינוף הזדמנות זו באמצעות פרסום פעיל:

קהל ממוקד: פורטל החשמל חשמלנט מושך אליו קהל ממוקד מאוד המורכב מאנשי מקצוע בתעשייה, קבלני חשמל, ספקים מהנדסי חשמל ותאורה יועצים ועוד.. על ידי פרסום בפורטל, ניתן להבטיח שהפרסום שלך יגיע לאנשים הנכונים המחפשים באופן פעיל מידע ושירותים הקשורים לחשמל ותאורה.

דומיננטיות בשוק: הפורטל חשמלנט ביסס את עצמו כפלטפורמה המובילה לכל דבר שקשור לחשמל ותאורה בישראל. על ידי שיוך המותג שלך לפורטל המוביל בתחום, אתה ממקם את עצמך כמוביל בתעשייה ומשיג יתרון תחרותי.

נראות משופרת: פרסום בפורטל חשמלנט מספק לך נראות משופרת בקרב קהל היעד שלך. הפורטל מקבל תנועה משמעותית, ומבטיח כי הפרסום שלך יראה על ידי מספר גדול של לקוחות פוטנציאליים, ובכך מגדילה את הסבירות לייצר לידים והמרות.

מומחיות ואמון: פורטל החשמל ידוע במתן מגמות אמינות ומעודכנות, תובנות מומחים ומגמות בתעשייה. על ידי פרסום בפלטפורמה זו, אתה מיישר את המותג שלך עם אמינות, אמינות ומומחיות, שיכולים לשפר משמעותית את המוניטין שלך בענף.

פתרונות פרסום בהתאמה אישית: הפורטל החשמלי מציע מגוון אפשרויות פרסום המותאמות כדי לענות על הצרכים והתקציב הספציפיים שלך. מפרסומות באנר ועד תוכן ממומן ורשימות מוצגות, יש לך גמישות לבחור את פורמט הפרסום המתאים ביותר ליעדי השיווק שלך.

כי אנחנו יודעים להביא אליך בדיוק את הקהל המקצועי בתחום תעשיית החשמל והתאורה .

במספר גדול של מילות מפתח בתחום החשמל והתאורה לתעשייה   אנחנו בדף הראשון במנוע החיפוש בגוגל.

.בנוסף, בפורטל  אינדקס חברות לאספקת ציוד ושירותים בתחום בתחום  תעשיית החשמל והמאור

 חשוב להתמקד בחשיפה ממוקדת לקהל היעד אשר מחפש את האינפורמציה  ומשתמש באתר בדיוק בתחום העיסוק שלך חשמל ותאורה.

בנוסף יש באתר מדור ייחודי של מהנדס חשמל המביא מנסיונו ,רעיונותיו ומחשבותיו . מדור זה זוכה לפופולריות

פרסום

לביקור במדור לחץ כאן

כמו כן ברשותנו מאגר דיוור המונה כ14,000 חברים אליו אנו מדוורים פעמיים בחודש עדכונים וידיעות מהאתר

לפרטים נוספים

איילת אורון 0504009974

[email protected]

 

 

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

טופס יצירת קשר

9 במרץ 2024

פורטל חשמלנט -האתר הוותיק והמוביל למהנדסי החשמל יועצים מתכננים ומקבלי החלטו...
אודות קבוצת פורטל נט חברת האם של פורטל חשמלנט
אפשרויות הפרסום בפורטל חשמלנט
טופס יצירת קשר

9 במרץ 2024

פורטל חשמלנט -האתר הוותיק והמוביל למהנדסי החשמל יועצים מתכננים ומקבלי החלטו...
אודות קבוצת פורטל נט חברת האם של פורטל חשמלנט
אפשרויות הפרסום בפורטל חשמלנט
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום