אינדקס חברות וספקים

 

קוואנטום – מכירה ותיקון צ'ילרים

Featured Listing
קוואנטום – מכירה ותיקון צ'ילרים
https://www.quantum-ess.com/
072-3969721
[email protected]

חברת קוואנטום היא חברה דינמית וחדשנית שמתמחה במתן פתרונות קירור מים באמצעות צ'ילרים מתקדמים וחסכוניים באנרגיה. החברה מאגדת את מיטב אנשי המקצוע בתחום מיזוג האוויר, בעלי ניסיון ומומחיות רבה.

קוואנטום מחויבת לקידום טכנולוגיות מתקדמות לחיסכון באנרגיה ושמירה על איכות הסביבה.

החברה פועלת בשני תחומים עיקריים:

  1. שיווק ומכירה של יחידות קירור מתוצרת SMARDT העולמית, המבוססות על מדחסים מגנטיים ללא שמן מתוצרת Turbocor Danfoss, המאפשרים חיסכון של עד 50% בצריכת החשמל.

חברת SMARDT היא הגדולה בעולם בייצור צ'ילרים מגנטיים ומחזיקה חמישה מפעלים ברחבי העולם. קוואנטום גאה להציג את מספר המערכות הגדול ביותר בארץ מסדרת Danfoss Turbocor, שהותקנו באתרים מובילים כמו: מפעלי אינטל, אפלייד מטריאלס, מובילאיי, ישקר להבים, SAP, טבע, מפעלי ים המלח, תנובה, שטראוס, יפאורה, משרדי ממשלה, בית המשפט העליון, האופרה הישראלית, מפעלי פלסטיק, מפעלי ביוטכנולוגיה, בתי דפוס, מלונות, בתי חולים, מפעלי מזון, מפעלי הייטק ומוסדות ממשלתיים. עד היום, קוואנטום מכרה כ-120 מכונות עם כ-300 מדחסי TT, המספקים כ-35,000 טון קירור מאז 2008, וכן 15 מכונות עם מדחסי VTT בהספק כולל של 5,300 טון קירור.

  1. מחלקת השירות של קוואנטום, הכוללת טכנאים מיומנים ובעלי ניסיון רב בתחזוקה וטיפול במערכות מיזוג אוויר וקירור תהליכי, המיוצרות על ידי מיטב היצרנים הבינלאומיים. דגש מיוחד מושם על טיפול ותחזוקת ציוד מתוצרת Trane, Carrier, York, Climaveneta, שהם חלק ניכר מהמכשור הפועל בארץ. טכנאי החברה עברו הכשרות ייעודיות, הן בארץ והן במפעלי היצרנים בחו"ל.
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום